search Wiedza współpraca wsparcie od 1907

Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie 35-310 Rzeszów, ul. Warzywna 3

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Specjalista ds. płac i księgowości

 

Warunki pracy:

  • miejsce wykonywania pracy: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony. Po umowie na czas określony istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.
  • zatrudnienie w wymiarze 1 etatu

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne:

  1. ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,
  2. ma obywatelstwo polskie;
  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  4. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  5. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości;

 

Umiejętności zawodowe konieczne: znajomość

  1. przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  2. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  3. przepisów związanych z  ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości,
  4. ochrony danych osobowych.

 

Umiejętności zawodowe pożądane:

  1. znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej,
  2. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
  3. praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami
    in. ZUS, US, PFRON i inne.

 

Dodatkowe atuty:

doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych,

 

Doświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia
w zakresie obsługi płacowej,

 

Wymagania dodatkowe:

bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.

 

Zadania wykonywane na stanowisku pracy:

Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko będzie zobowiązana do wykonywania m.in. następujących zadań na stanowisku pracy:

  1. kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników: sporządzanie list wynagrodzeń
    i godzin ponadwymiarowych dla pracowników WZS oraz list w ramach ZFŚS, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca
    z nimi w tym zakresie, sporządzanie list wypłat z umów cywilno-prawnych, sporządzanie przelewów z list płac,
  2. sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,
  3. sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,
  4. obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  5. wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz innych zaświadczeń związanych z wypłaconymi wynagrodzeniami,
  6. sporządzanie deklaracji PFRON,
  7. sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS oraz UM dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,
  8. aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach z zakresu wynagrodzeń,
  9. przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych, a także regulaminów obowiązujących w WZS.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą, stabilną pracę
  • Duży stopień samodzielności i odpowiedzialności.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Szczegółowe informacje dot. złożenia dokumentacji aplikacyjnej znajdują się Szczegóły dot. składania dokumentów na stronie internetowej www.wzsrzeszow.pl  (w zakładce Zamówienia/ Rekrutacje)
link do ogłoszenia:  https://wzsrzeszow.pl/zamowienia/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-plac-i-ksiegowosci-2/

 

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Targowa 3
35-064 Rzeszów

tel. 17 850 00 03
tel. 17 852 51 57
tel. 883-120-800
tel. 512-155-911

biuro@rzeszow.skwp.pl
szkolenia@rzeszow.skwp.pl
ksiegowosc@rzeszow.skwp.pl
faktury@rzeszow.skwp.pl
czlonkowie@rzeszow.skwp.pl

Millennium S.A. 03 1160 2202 0000 0000 6075 2820

close